Rockstar

Voting

Visuele Evaluatie

Uitleg bij de visuele evaluatie

Het pad met de woorden doet mij denken aan de inspiratie die je opdoet tijdens een creatieve sessie. Er komen allerlei woorden en ideeën in je op. Het is als het ware een pad van inspiratie.

De man met de hula doet mij denken aan creativiteit in zijn totaliteit. Sommige ideeën zijn om door een ringetje te halen en andere ideeën zijn minder sterk. Het doet mij ergens denken aan de COCD-box. Je hebt originele ideeën (deze gaan door de hoepel) en minder originele ideeën (deze blijven uit de hoepel).

De bruine streep in verbinding met 'this way up' doet mij denken aan mensen die heel rechtlijnig/abstract denken. 'This way up' laat zien je jezelf moet overgeven aan alle ideeën die vrijkomen tijdens een creatief proces en ook out-of-the-box moet gaan denken.

Listen to you're heart, de zin zegt het al, laat tijdens een creatieve sessie je gevoel spreken en kan je tot zeer leuke, grappige en originele ideeën komen. 

Het poppetje dat uit de doos springt doet mij denken aan out-of-the-box-denken. De ogen van het poppetje zijn groot, wat mij weer doet denken aan 'er gaat een wereld van ideeën voor je open tijdens een creatieve sessie'.Tijdens een creatieve sessie is het van belang om echt alle ideeën die in je op komen direct te noteren en met deze ideeën kun je weer op andere ideeën komen. 

De vogels doen mij denken aan het op de vrije loop laten van het creatieve proces. Neem de tijd om ideeën te genereren tijdens een creatieve sessie.